FAQ

  • Krijg ik korting bij meerdere producten?

    Uiteraard! Bent u van plan om meerdere tafels te bestellen? Bij bestelling van twee producten krijgt u op beide producten 10% korting!

  • Wat is de levertijd van mijn tafel?

    Uw tafel wordt op maat gemaakt. De levertijd hiervan bedraagt tussen de 4 en 6 weken, afhankelijk van het product. Uiteraard kunnen wij meedenken met de gewenste levertijd, dus mocht u speciale wensen hebben, neem dan contact met ons op. 

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Uw tafel wordt op maat gemaakt. U kunt uw bestelling dus niet annuleren. Eventueel aanpassen kan wel wanneer we nog niet begonnen zijn aan de productie. Let op! Wees hier snel mee! 

  • Mijn tafel is nog niet binnen. Wat nu?

    Uw tafel wordt op maat gemaakt. Het kan dus zijn dat één van de onderdelen wat vertraging heeft opgelopen in het productieproces. Als dit zo is nemen wij contact met u op. Wij houden u zo goed mogelijk op de hoogte betreft de voortgang van uw op maat gemaakte tafel. Mocht u toch het idee hebben dat er iets misgegaan is, dan kunt u contact met ons opnemen en zullen wij u informeren over de status van uw tafel.  

  • Leveren jullie ook in België of Duitsland?

    Ja zeker! Aan het einde van het bestel proces verschijnt er een toeslag voor bezorgen in België. Onze chauffeurs vinden het fantastisch om te leveren in België!  

  • Ik woon op driehoog, wat nu?

    Onze bezorgers hebben wel voor hetere vuren gestaan. Hou bij het bestellen van een tafel rekening met de grootte van de tafel. Deze moet in dit geval door een raam passen. Verticaal transport (verhuislift of kraan) is bij ons niet inbegrepen maar kunnen wij wel voor u regelen. Geef dit aan bij uw bestelling zodat wij hierover contact kunnen opnemen met u betreft de levering. 

  • Bezorgen jullie ook in het buitenland?

    Uiteraard verzorgen wij ook zendingen naar het buitenland. Wij hebben goede contacten in de logistieke branche en kunnen daarom ook gemakkelijk naar het buitenland verzenden. Stuur ons een e-mail of vul het contact formulier in voor de kosten hiervan. 

  • Mijn tafel is beschadigd. Kunnen jullie mij helpen?

    Het kan natuurlijk voorkomen dat uw tafel beschadigd is geraakt. Wij kunnen u hier uitgebreid over adviseren. Vaak kunnen wij zelfs de beschadiging ter plekke wegwerken. Neem contact met ons op voor ons advies via info@marmertafel.nl

  • Heeft mijn tafel garantie?

    Uiteraard! Wij zijn trots op onze hoge kwaliteit en hebben daarom vertrouwen in onze tafels. Lees hierover meer op de garantie pagina.   

  • Hoe verplaats ik mijn tafel veilig?

    Over het algemeen kan je de tafel het beste schuiven, wij zorgen altijd dat er filtjes onder de poten worden geplakt waardoor het geen krassen achterlaat op je vloer. Ontkom je er niet aan om de tafel te moeten tillen, til dan altijd aan de brede zijde van de tafel en niet aan de kop. Zo heeft het blad de meeste steun aan het frame en voorkom je onnodige risico’s. Voor gedetailleerde informatie verzoeken wij je om ons blog item hierover te lezen. Klik HIER.

  • Hoe zit het met de vlekgevoeligheid?

    Marmer is als enige soort gevoelig voor vlekken daar het grotendeels uit kalk bestaat. Kalk kan niet goed tegen zure vloeistoffen, op het moment dat marmer langdurig in aanraking komt met een zure vloeistof dan trekt het in de steen en bijt het wit uit. Geen zorgen, er zijn allerlei manieren om deze vlekken uit het blad te verwijderen. Graniet en kwarstiet bestaan niet uit kalk en zijn daarom ook helemaal vlekvrij.

  • Kunnen de tafels ook als buitentafel fungeren?

    Wij adviseren om een graniet of kwartsiet te kiezen als buitentafel, deze materialen kunnen overal tegen.
  • Mijn blad heeft kleine gaatjes welke voelbaar zijn, is dit erg?

    Natuursteen is in de basis imperfect, regelmatig zitten er oneffenheden in het blad, ondanks de polijstlaag. Het komt dus vaak voor dat er kleine haarscheurtjes, ruwe plekjes en/of kleine putjes in het blad zitten. Dit doet niet onder voor de kwaliteit en is juist een teken dat het een echt natuurproduct betreft.

  • Moet ik mijn tafel nog behandelen na levering?

    Al onze tafels zijn volledig geïmpregneerd bij aflevering en u als klant hoeft er dan ook niks meer mee te doen. Ons advies is om de tafel eenmaal per jaar opnieuw te impregneren bij de grote voorjaarsschoonmaak. Een gratis onderhoud set kan je bemachtigen na de levering van je bestelling, hierover word je per mail geïnformeerd.

  • Hoe maak ik mijn schoon?

    Voor het afnemen van de tafel adviseren wij de klassieke groene zeep, deze is lekker vet wat de kleuren van de tafel ten goede doen en, het belangrijkste, groene zeep is niet zuurhoudend. Zuurhoudende schoonmaakmiddelen moet je absoluut niet gebruiken, zuur kan vlekken veroorzaken (zie graag: Hoe zit het met de vlekgevoeligheid?).

  • Waar moet ik op letten bij de aanschaf van een natuurstenen tafel?

    Er zijn vele punten waarmee je rekening kan houden bij de aanschaf van een natuurstenen tafel. De natuursteen branche zit volop in beweging en wij vertellen je graag waarop je je keuze kan baseren. Wij hebben hier een blog-item over geschreven met alle details, klik graag hier om het document te raadplegen.