FAQ

Hieronder vind u de meest gestelde vragen, hopelijk staat uw antwoord hierbij. Als uw antwoord er niet bij staat kunt u vanzelfsprekend een mail sturen naar info@marmertafel.nl. Wij zullen dan binnen 24 uur antwoord op uw vraag hebben!

 Krijg ik korting bij meerdere producten?

Uiteraard! Bent u van plan om meerdere tafels te bestellen? In dat geval kunnen wij riante kortingen aanbieden. Neem contact met ons op via info@marmertafel.nl voor meer informatie

Wat is de levertijd van mijn tafel?

Uw tafel wordt op maat gemaakt. De levertijd hiervan bedraagt tussen de 3 en 6 weken, afhankelijk van het product. Uiteraard kunnen wij meedenken met de gewenste levertijd, dus mocht u speciale wensen hebben, neem dan contact met ons op. 

 Er staat 'out of stock' bij mijn gewenste product. Kan ik dit product alsnog bestellen?

De voorraad van de bijzettafels is beperkt. Wel kunt u deze mee bestellen met uw salon-, of eettafel. Hierover kunt u contact met ons opnemen. De Petrified Wood tafels zijn op aanvraag in verband met de prijsklasse. Mocht u hier interesse in hebben mail ons dan via info@marmertafel.nl

 Kan ik mijn bestelling annuleren?

Uw tafel wordt op maat gemaakt. U kunt uw bestelling dus niet annuleren. Eventueel aanpassen kan wel wanneer we nog niet begonnen zijn aan de productie. Let op! Wees hier snel mee! 

 Mijn tafel is nog niet binnen. Wat nu?

uw tafel wordt op maat gemaakt. Het kan dus zijn dat één van de onderdelen wat vertraging heeft opgelopen in het productieprocess. Als dit zo is nemen wij contact met u op. Wij houden u zo goed mogelijk op de hoogte betreft de voortgang van uw op maat gemaakte tafel. Mocht u toch het idee hebben dat er iets mis gegaan is, dan kunt u contact met ons opnemen en zullen wij u informeren over de status van uw tafel.  

 Hoe kan ik met jullie in contact komen?

Via onze contact pagina kunt u met ons in contact komen.  

 Ik woon op drie hoog, wat nu?

Onze bezorgers hebben wel voor hetere vuren gestaan. Hou bij het bestellen van een tafel rekening met de grootte van de tafel. Deze moet in dit geval door een raam passen. Verticaal transport (verhuislift of kraan) is bij ons niet inbegrepen maar kunnen wij wel voor u regelen. Geef dit aan bij uw bestelling zodat wij hierover contact kunnen opnemen met u betreft de levering. 

 Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Uiteraard verzorgen wij ook zendingen naar het buitenland. Wij hebben goede contacten in de logistieke branche en kunnen daarom ook gemakkelijk naar het buitenland verzenden. Stuur ons een e-mail of vul het contact formulier in voor de kosten hiervan. 

 Mijn tafel is beschadigd. Kunnen jullie mij helpen?

Het kan natuurlijk voorkomen dat uw tafel beschadigd is geraakt. Wij kunnen u hier uitgebreid over adviseren. Vaak kunnen wij zelfs de beschadiging ter plekke wegwerken. Neem contact met ons op voor ons advies via info@marmertafel.nl

 Heeft mijn tafel garantie?

Uiteraard! Wij zijn trots op onze hoge kwaliteit en hebben daarom vertrouwen in onze tafels. Lees hierover meer op de garantie pagina.